måndag 9 september 2013

Barnsligt kul


Ibland är det enklaste det roligaste, typ tjuvlyssnat!

Seglarläger, Stockholm
En pojke och en flicka, båda ~9 år, sitter på bryggan och tittar på de andra som badar.
Pojken: Så… Vad har du för mobilabonnemang då?

SJ-tåg mellan Skövde och Falköping
Tjej 1 ~18: Åh nej, nu måste jag säkert komma hem och ha vilt sex med min pojkvän…
Tjej 2 ~18: Stackars dig! Min pojkvän har feber så han sover säkert redan.
Tjej 1: Lyckost! Jag orkar inte ha träningsvärk imorgon.
Tjej 2: Ja jag vet, jag har sjukt tur… ikväll.

Elgiganten, Kiruna
En kvinna ~50 står på vitvaruavdelningen och tittar när en försäljare ~20 kommer förbi.
Försäljaren: Behöver du hjälp med något?
Kvinnan: Kanske, jag letar efter en toppmatad tvättmaskin.
Försäljaren: Oj, ja då behöver du hjälp, för det där är en liten frysbox.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar